Постоянные читатели

среда, 22 января 2014 г.

Боже, допоможи та храни Україну



Отче наш, що є на небесах!Нехай святиться Ім'я Твоє.
Хай прийде Царство Твоє,
нехай буде воля Твоя
як на небі, так і на землі.
Хліб наш насущний дай нам сьогодні.
І прости нам провини наші,
як і ми прощаємо винуватцям нашим.
І не введи нас у спокусу,
але визволи нас від лукавого.
Бо Твоє є Царство, і сила, і слава навіки. Амінь.


Боже, я молюсь за Україну! Боже, я молю тебе за людей! Ти їх прости, ти їх спаси і милість Свою нам яви...Допоможи нам, Боже в цю годину, збережи нас від кровопролиття. Нехай буде воля Твоя для нас, Боже, яка є благою для нашого народу! В ім'я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь

Рідненьки мої, помолимось за загиблих та за тих хто боронить нас від ціх нелюдів. Серце крається, сльози самі по соби біжуть



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...