Постоянные читатели

среда, 22 января 2014 г.

Боже, допоможи та храни Україну



Отче наш, що є на небесах!Нехай святиться Ім'я Твоє.
Хай прийде Царство Твоє,
нехай буде воля Твоя
як на небі, так і на землі.
Хліб наш насущний дай нам сьогодні.
І прости нам провини наші,
як і ми прощаємо винуватцям нашим.
І не введи нас у спокусу,
але визволи нас від лукавого.
Бо Твоє є Царство, і сила, і слава навіки. Амінь.


Боже, я молюсь за Україну! Боже, я молю тебе за людей! Ти їх прости, ти їх спаси і милість Свою нам яви...Допоможи нам, Боже в цю годину, збережи нас від кровопролиття. Нехай буде воля Твоя для нас, Боже, яка є благою для нашого народу! В ім'я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь

Рідненьки мої, помолимось за загиблих та за тих хто боронить нас від ціх нелюдів. Серце крається, сльози самі по соби біжуть



Комментариев нет:

Отправить комментарий

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widgets